Påskhelgen

Jaha det blir fullt upp utav bara fan då..

Torsdag; Åker härifrån runt 9.00 och ska vara ifrån Åby vid 9.30. Är uppe i Hammarstrand omkring 17.00 eller efter det. Ska käka mat hos Margit på kvällen.
Fredag; Upp kl. 07.00 för att kolla på någon pimpeltävling. Skulle tydligen grillas med om jag fatta rätt men ingen fisk hoppas jag för det är bläääää =P Sen ska vi åka Timberjack (hette det nog) i alla fall en skogsmaskin brutalis.
Lördag; Upp svintidigt typ mitt i natten för att fiska örnar. Vore svinhäftigt att se en sån! Sen ska vi åka skoter och fyrhjuling, käka påsklunch hos moster och morbror sen är det fest hos kusin och Le Grot med utgång på det Hammarstrandska hotellet.
Söndag; Då ska jag, eller vi, åka hem.

Jag kanske glömde något vad vet jag men jag kommer skriva om det sen i alla fall.. =P Och lägga in lite bilder för jag får låna Pingls kamera..

Tell me about it
Postat av: Kusinen i Norr

Du ska inte KOLLA på pimpling, du ska ju oxå pimpla förstår du väl! =) Men jag kan sätta på maggotarna åt dig, för det lär väl inte du vilja =P

2008-03-19 @ 10:09:54

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0