Nytt hår

På tisdag blir det nytt hår.. Eller ny färg och slingor i alla fall haha =P Ska blir skönt med lite nytt.. Fixade tid idag efter jag vart på Lillbröten och hälsat på lite granna..
Imorrn ska jag på jobbintervju.. Ska bli spännande och se hur det går. Har övat med Losan så det blir hennes fel om det går åt skogen ;D

Satan nästa vecka börjas det med C-uppsatsen... Lagom kul då.. Eller inte haha.. Jag vill ha slut på det här nu. Så jag kan känna mej lite fri och flytta iväg.. Jag behöver lite omväxling... Och jag kan inte sluta tänka på Norrland.. Jösses vem kunde tro det lix? =P

Tell me about it
Postat av: Losan

Det inte alls mitt fel ja har sgt hur du ska göra=) och får du inte jobbet är de för att DU INTE gjorde som ja sa hahaha.. eller ja kan ta på mig en liten del haha.

Haha hemmafruigefin=) Tro de kan passa dej att bo där. Så har ja värsta fina bra stället att åka till när ja är ledig! LUGNT O SKÖNT=) fast när vi är där samtidigt blir de väl allt annat än lugnt haha. Norrland är bättre än Irland hehe.

2008-03-26 @ 15:29:59
Postat av: Maria

Norrland är bra, hihi. =)

2008-03-26 @ 22:59:53
URL: http://mariaskarin.blogg.se
Postat av: grynet Malin ;)

Hej Jossan! Allt bra? läste din blogg o att du ska på jobbintervjuv imorn, vart ska du? för jag ska oxå det imorn, tänkte bara om slumpen gjort så att vi ska på samma :D

2008-03-27 @ 09:51:59
Postat av: hanna

jobbintervju. det går säkert kanon!

norrland?! men va fan! jag flyttade ju därifrån förra året! och så ska du dit nu! låter som en dålig ide... :D

2008-03-27 @ 11:37:08

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0