Nu kommer bilderna!

         
Ja enligt första bilden kan ni se hur det ser ut när 5 pers ska åka sedan till Norrland haha.. Andra bilden är mitt motto när jag sätter mej i förarsätet för att köra sista biten från Gävle och uppåt. =P Sen har vi mitt värdpar Virrevonkan och Andreas.

     
Angeltävlingen mitt ute i ingenstans som ni ser.. Men gud så skönt det var! Lilla angeldonet... Levande mörtar var betet. Isch sa Josefin och tittade på när mina kära lagkamrater Ulf och Erik tryckte in kroken i dom stackars fiskarna.. Skotern jag sitter på är den jag körde på söndagen sen.

     
Den sköna brasan uppe i stugan där man kunde värma sej lite om man ville.. Och så en massa norrländskt fiskefolk. Han i svart mössa med röd tofs på andra bilden är samme man som körde ner armen i sjön för att dra upp gäddan.

     
Kocken Veronica, söta hunden Molle och fula fisken gäddan.. =P

     
Hammarstrands skidbacke, förstapristagarna i fisketävlingen (armen i vattnetsnubben iklädd gul mössa den här gången) och utsikten från Hoo där prisutdelningen ägde rum.

     
Mitt pris, min säng och Veronica och Sune.. Katten alltså den andra är min morbror Mats =P

     
Nell söta hund, Andreas - Dagen efter haha och påsklunch. Johan, Mona och Mats. Inte kom det någon kusinbebis inte..

     
Pappa och morfar, jag, Annika, mamma och mormor,  morfar, Andreas, Margit och Johan


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0