Massa massa att skriva

Mitt jävla internet har inte funkat på 4 dagar.. Jävligt kul... Typ INTE!

Tisdag: När jag åkte bussen i tisdags började jag tänka lite knäppt.. Solen lyste massa och då när jag blunda för att sova och tittade rakt fram så var det ju helt ljust.. Och när jag rörde lite på ögonen såg det ut som jag hade massa rader med små stjärnor på insidan av ögonlocket.. Samtidigt som jag kom på det insåg jag att när jag titta rakt fram så såg jag i princip igenom skinnet.. Det blev lite äckligt så jag slutade blunda.. Haha jag vet weird insikt.. I alla fall så var jag med på Hajgruppen.. Då går de stora barnen från Lillbröten och Tingsbröten till Tingsbrötens fritidsgård och har lite grejs för sej.. Först hade vi miniröris sen lekte vi Följa John, kull och 1,2,3 stjärna.. När vi var klara med det gick vi tillbaka sen höll jag i samlingen innan maten. Efter maten gick vi ut igen för det var så fint väder.. Solen sken och det var varmt så man passade på att sola lite.. =)

Onsdag: Jag hade på mej en parfym då som jag inte haft på jättelänge.. Det var som att trycka på en knapp när jag kände lukten av den för en massa känslor kom fram.. Typ hur jag kännt när jag haft den på mej förut.. Konstigt hur en liten doft kan få en att minnas en massa saker som man glömt.. Ett barn på jobbet sa till mej när vi skulle gå ut; Fröken du tappar ju dina byxor.. Ja sa jag det är inte klokt att dom åker ner fast jag har skärp. Fick ju världens smidigaste svar; Ja men vet du fröken om du blir större så passar byxorna! Jag bara ja det har du ju rätt i men jag tror inte jag ska bli det i alla fall.. Det får nog va som det är haha.. Hade fältmentormöte med.. Satt och pratade i nästan 2 timmar.. Lånade en metodbok av Helena...

Torsdag: Höll i samlingen innan maten igen.. Lekte hunden och benet.. Satt ute och solade igen i värmen.. Det här jobbet är verkligen guld värt när vädret är så här! Hade även utvecklingsplanssamtal med Malin... Var och handlade med mamma och pappa när jag kom hem.. Och skrev på hemtentan..

Idag fredag: Idag hade jag och Malin stängningen.. Skitkul att sluta kl 18 en fredag.. Men det går ju an när man är 2 som jobbar.. Det är intressant att se hur mycket energi två barn kan ha så sent i slutet av veckan dessutom.. Jösses en annan blev ju trött bara av att se dom. Har solat idag med.. Tror ta mej tusan jag har lite färg i ansiktet.. =P När jag slutat var det i alla fall bara att åka hem och byta jacka och sen fara iväg till Helena med hennes bok jag lånade i onsdags.. Sen lämnade jag bilen till mamma och pappa och gick till Losan och Jimmy. Dom hör på att pimpa hennes ride.. =P Satte in den snygga pinglstyliga klädseln i hennes bil. När det var klart åkte vi och köpte godis och sen hem till hennes päron och spelade Nintendo Wii.. Först blev det bowling.. Jag vann första men kom sist på andra gången haha.. Sen blev det baseball, golf, boxning och tennis.. Jag vann på baseballen en gång och på golfen.. Tennis var jag fan sopig i hahah.. Assnygg serv hader jag.. Eller vad säger du Losan?? =D Sen åkte vi ett varv och nu sitter jag här.. Ska sova snart.. Imorrn ska Losan komma hit och äta mat så jag måste städa lite grann haha...

Tell me about it
Postat av: Losan

Ja de nog ingen annan i hela världen som har en sån serve=P

2008-03-08 @ 09:38:51
Postat av: Helena Burman

Haha fick du nån träningsvärk då

2008-03-08 @ 12:22:48

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0