Intervju

Ja då har jag vart på sommarjobbsintervju då... (Och Malin du som undra det var på Sapa =P var det dit du skulle med?) Jag vet inte hur det gick.. Har ju aldrig vart på någon förr så jag vet ju liksom inte hur det ska kännas och vad folk förväntar sej av en haha.. Men vi får väl se. Får jag jobbet så ska jag få ta truckkort en helg i maj det kan ju bli intressant.. Och så skulle jag få 14.500 kr + obtillägg för kvällar och helger så det känns riktigt ok. Bara att hålla tummarna för mej! =D

Nu ska jag äta kyckling jag..

Tell me about it
Postat av: Malin

Hehe japp dit ska jag med, fast imorn.. har heler aldrig varit på nån så ah, blir ju spännande,. hehe..

2008-03-27 @ 19:27:46

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0