Hur kunde jag glömma?

När jag var och jobbade i fredags så var ju Sandra där med Elias.. Så jag fick mysa med bebis då... Det är inte alla raster man kan sitta med en liten mysbulle i famnen. Gud så söt han är!! =D

Det blev promenad idag i alla fall.. Fick ett fall av tjockisångest när jag prövade ett par byxor som jag inte kunde ha. Visserligen har jag inte prövat dom på hur länge som helst så det är delvis pga träningen med som jag inte kan ha dom men i alla fall så kom jag till insikten att det är dags att börja gå nu.. Och jag lånade mammas stegräknare också. Alla går ju runt med sånna nu och har mål och tävlingar hit och dit med jobbet men inte jag. Så jag skapade ett eget mål där jag ska ha gått 1 miljon steg innan juni är slut. Med min eminenta huvudräkning så är det typ 10 000 steg om dagen (precis som alla andra tjatar om) Och min vanliga väg där jag brukar gå gav mej idag 9045 steg så det är ju himla bra när dom vanliga stegen utöver det kommer med.. =)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0