Hundra Höjdare - Världens skönaste land

Det började igår. Självklart så kollade jag på det! Och vad säger dom när dom står i Greenville Alabama och ska besöka en snubbe som kallas Big C som är någon slags ikonsnubbe för dom.. Inte ikon direkt kanske men nu kommer jag inte på det ordet dom använde.. I alla fall så säger Fredrik; Han är vad Bengt Baron är för Finspång. Nu vet jag inte riktigt om jag tycker det.. Jag vet vem Bengt Baron är och han kanske skulle stämma om vi levde kvar på hans tid.. Men inte nu väl?

Fy fan svintidigit är vad det är.. Snö ute och litteraturseminarium i skolan.. Det börjar inte särskilt kul måste jag säga..


Och igår blev det ju värsta snöslasket i Norrköping.. Jag hade inte skorna för det och inte Helena, Karin eller Weronica heller vilket resulterade i blöta fötter hos samtliga... Jävligt skönt.. Not!


Tell me about it
Postat av: hanna

bengt baron! han och de dära valonerna har ju satt finspång på kartan. så kille i reportaget måste vara en riktig hjälte! :D

2008-03-18 @ 20:14:22
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0