Fortsättning på bilder

     
Andreas och Erik lastar upp gömslet på Timberjacken.. Jag och Erik i hytten och jag och Veronica under granen i skogen haha

  
Veronica i spåret efter skogsmaskinen, skapligt snödjup.. Sen har vi det lilla gömslet och dess skapare.. =P

     
Påskaftonpartaj, Andreas, Erik och en som pluggar i Norrköping och håller till på Täppan. I köket sitter Tina, Lars, Johanna, Veronica och ytterligare en som jag inte minns vad han heter.. Och så jag och en lite dragen kusin ;D

     
Johanna, Veronica (ser lite piggare ut) och så le cousins igen!

  
Jag med påskfjäderögonbryn och Veronica på hotellets toalett.. =P

     
Mats och pappa på Hammarsjön under vår skotertur på söndagen. Sen är det Sunetune som spanar på maten på bordet. Och hans tass med tummen... Så gulligt.. =D

  
Veronica skickade bilder på när han doppar armen i spat.. Tur gäddan hade en krok i käften haha...

Tell me about it
Postat av: Tina

Jag vet!
Kasta upp en delad mapp på MSN så jag får några kort sen påsk=)

2008-04-15 @ 23:56:40
URL: http://tinawina.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0