Den där personen känner jag igen...

Hur kunde jag glömma bort det då? Det var ju fan det roligaste jag hört på hur länge som helst.. Losans mamma berättade om en arbetskamrat till henne som hade hälsat på sej själv i en spegel för att hon tyckte att hon kände igen personen i fråga.. Fy satan jag höll på att dö.. Ont i magen fick jag!

Idag blev visst en konstig dag.. Losan ringde på mobilen och började prata lite... Så kollar jag på klockan; Oj är klockan 2!? =O Vaddå sov du eller säger hon och börjar garva... Och det var ju det jag gjorde.. Herregud 14 timmars sömn då borde jag väl ta mej fan inte vara så jävla trött hela tiden nu då.. =P

Pratade med Susanne i telefonen nyss. Dom hade influensa dom.. Eller hon och brorsan. Barnen var friska. Men Christian hade visst haft feber i en vecka nu och typ 40 grader nu så dom skulle åka till vårdcentralen.. Tycker jag att dom gör rätt i måste jag säga!

Men nu ska jag ringa mamma och sen duscha.. Ha de gött!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0