Dagen efter

Japp idag är det dagen efter även om jag inte nödvändigtvis känner mej så.. Eller det gör jag ju men inte så att jag är bakis bara seg.. =P Men jag insåg förut att jag som bara brukar vara ute en gång i månaden om ens det har varit ute 3 helger i rad och det är en fjärde på gång eftersom jag ska ut i Hammarstrand på lördag. Det blir spännande att se norrlänningarna in action hahaha... Nu när jag vart ute har jag ju varit på Hugos alla gånger.. Så jävla kul ställe med bra musik att dansa till.. Och satan vad varmt det är där med... Man måste typ vänja sej vid klimatet innan man orkar hänga där ända fram till 3 =P

Idag blir det att gå till affären sen ska jag glo på tv och ta det lugnt. Hade tänkt att gå ut och gå idag men jag känner inte för det så det får bli nästa vecka om det hinns med.. Måste tvätta sånt jag ska ha med mej upp och så måste jag plocka ordning så Losan får det lite trevligt här när hon ska mata katten =)

Tell me about it
Postat av: Veronica

Fan, jag måste oxå tvätta!!!

2008-03-16 @ 16:01:40
Postat av: michelle

haha jag tyckte väl att jag kände igen namnet hammarstrand o jag som klarat kartprovet BORDE ju veta vart de ligger. Jag är kass!! Hoppas de var en givane helg

2008-03-16 @ 19:41:31

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0