1 Mars

Då var det lördag igen då.. Som tidigare skrivet så var jag och åt och bowlade på Hugos igår.. Det var skitkul! Jag kom tvåa enligt mina kalkyleringar.. Vann gjorde en från vikpolen som hade spelat bowling i division ett men å andra sidan så hann hon spela typ en serie mer än mej så man kan ju inte så noga veta.. =P Vi var 4 vid våran bana och vi fick spela en timme. Vi hann spela 1,5 serie och dom andra 2,5 men jag såg att trots det så hade jag mer poäng än dom andra hahaha =P Jag är för jävla bra! ;D Var längesen jag spelade men det är så himla kul!
Sen höll jag på att få gå och se Takida.. Helena ville följa med för hon gillar dom också men så var det så klart på just den dagen hon inte kunde.. Vilket himla bajs alltså! Sen i alla fall så ville vi inte sitta nere vid bowlingen mer men för att komma in på Hugos igen däruppe så var vi tvungna att gå ut och runt och sen betala för att komma in igen... Man bara eh!?!?! Näe jag tror inte det du.. Så då utsåg vi Olof till vår utgångsmentor så han fick säga vart vi skulle gå så då gick vi först till Teaterbaren. Men där var det så mycket folk så vi strunta i det.. Men Fadde var dörrvakt där så jag hade god lust att fråga han hur många ggr han och Linda Rosing gjort slut och blivit ihop igen och om dom inte kunde ge fan i och vara med i tidningen varje gång det hände haha... Men det gjorde jag inte... Vi gick i alla fall till Asken och satte oss.. Ett litet mysigt ställe faktiskt... Men vi var inte där så länge för Helena skulle åka med tåget 5 över 12 så vi ringde Losan så hon kom och hämtade oss gulle hon =)

Jag har en smart liten fis till katt.. Hon vet att hon får godis när hon vart duktig så hon säger till då.. Jamar lite som typ "ser du vad jag har gjort?". En liten gottegris.. Undrar vem hon fått det från.. Inte mej i alla fall *hrrm*

Idag ska jag på kalas.. Cajsa fyller 7 och Susanne 35 så dom slog ihop det.. Jag har inte slagit in Cajsas present än kanske skulle göra det.. Vi åker vid ett för vi ska köpa blommor och hämta biljetter till Ladies Night innan vi ska dit. När jag kommer hem ska jag till Losan och Jimmy och titta på film och äta mat... Trevligt trevligt.. =)

Men nu ska jag nog göra mej i ordning!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0