Truckutbildning dag 2

Idag var det andra och sista dagen på teoritruckutbildningen. Det gick bra det.. Bådade gott när frukostmackan hade ost sallad och gurka istället för paprika. Till lunch var det potatissallad, rostbiff och skinka. Och till fikat blev det en kaka jag inte vet namnet på men god var den. Vi avslutade dagen med ett test. Jag hade 39 rätt av 40. Jävligt surt för det var ett så klantigt fel. Dom frågade vilken last som var bäst att ta med en fyrvägstruck. Man kunde välja på en container, en EU-pall och 8 meters stålrör. Jag mitt mongo tog EU-pall.. Men om jag hade använt min hjärna och tänkt mer än en gång så kunde jag väl räkna ut med röven att det var de 8 meter långa stålrören. Så tröttsamt!! I alla fall blir det övningskörning på torsdag kl 12.00.

I alla fall så pallrade jag mej hemåt sen. Gick till mamma och pappa och solade lite. Kollade i genom uppsatsen jag ska opponera på. Ja eh ja.. Hrrm... What can I say? Men det var tur jag gjorde det idag fast jag inte tänkt det från början för AnnSofie ringde och undrade om jag kunde jobba imorrn. Så klart jag kunde det lix. Mellan 9 och 14 blir det. Hon ville halv 3 men jag ska hämta skor på Sapa 15 så att det blev lite tajt om tid där. Sedan ska jag även lämna böcker på biblioteket. Sen ska jag väl hem och förbereda mej för tisdagens framläggning. Skönt när den är över säger jag bara! Men nu är det nog dags för sängen.. "Nighty night boys" (Willem Dafoe, Cry Baby)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0