Stulen med tillåtelse =P

HAR DU LÄTT FÖR ATT BLI TJOCK: Njae faktiskt inte.. Jag har nog någon form av trivselvikt (som jag inte alltid trivs med) och när jag kommit dit så brukar det stanna där...
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ: Heroes
SENASTE FILM: A walk to remember...
SENASTE SMS: Louise fis
VAD VAR DET SENASTE DU SA: Men gud det var väl typ skrutten du är så sööt... haha.. Kan ha varit Tindra lägg av!!! också =P
TILL VEM DÅ: Tindra
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: Pengar
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Den bästa.. Synd bara att en del inte fattar det.. hahahahahahaha =D
HUR RAGGAR DU: Jag brukar inte ragga.. Det finns inte så mycket att ragga på om man säger så...
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vart ute och gått.. Ska äta snart och sen gå och jobba
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: All over you med Live
VAR ÄR DU NU: I  köks/arbetsdelen av vardagsrummet
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ska förmodligen måla sockeln på mammas o pappas hus om vädret är oregnigt...
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: Öh inte vet jag... =S Kanske mina svarta stövlar.. Som jag inte kan ha nu för då skulle fötterna döööö
ÄR DU ARG OFTA: Inte nu för tiden.... Men förr var jag det för jämnan..
FEST ELLER SLACKING: Slacking tror jag..
GILLAR DU SPORT: Njae inte så värst.. I have my moments som alla andra.. =)
VILL DU HA BARN: Japp!!
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR: Det gör dom nog inte..
VILKA SPRÅK KAN DU: Svenska, engelska och lite tyska skulle jag väl vilja påstå.. Spanska borde jag kunna men det mesta har försvunnit...
SENASTE INKÖP: Det var väl käk.. Annars ett par byxor
ÄTER DU FRUKOST: Ja, alltid!
DIN STÖRSTA TALANG: Att påstå att jag har så många att jag inte kan räkna upp dom här ;D
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN: Nej
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: Tapeter, tavlor, hyllor, ljusstakar..
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN DU UMGICKS MED: Mamma vi var ute och gick
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: Nästan 1 år

Tell me about it
Postat av: Hanna

rolig lista! den ska jag sno! maohahahahahaha!!!



du är snäll! ibland känns det som att man är världens fulaste och då är man världens sämsta också. känner inte du så ibland. men det blir bättre av fina kommentarer av söta tigrar :D

2008-06-24 @ 09:41:39
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0