Längesen sist

Jaha nu var det ett tag sen jag skrev.. I fredags var jag hos mamma och pappa för bror med familj var där. På lördagen var jag där igen för mormor och morfar var där. Vi grillade båda kvällarna. Mycket gott! Sen igår fyllde Fredrik år så då var jag på kalas där. Trevligt det med och varmt som fan. En massa söta barn var där med. Men inte Jesper för han har fått bältros lillen.. =S Sen klockan 22 var det dags att börja jobba mitt första nattpass. Det gick ju bra det. Från kl. 3 hade vi inget att göra så jag traskade bort till Losan och snackade med henne till halv 5 ungefär... Nu är jag trött i alla fall haha... Får se om jag vilar en sväng ikväll.. Ska väl gå till trädgården och lägga mej och läsa.

Den 11-17 juli är jag i Hammarstrand för övrigt.. Det bjuds på traktorrace och inflyttningsfest än så länge. =P

Här kommer lite bilder som jag utlovat förresten..



Mina marknadsstrumpor och nyaste linnen



Mina balkongdekorationer...



Mitt arbete... Den spaceiga rocken hänger på sin plats och jag slappar på bänken utanför valsverken 20 i 5 på morgonen.... =P


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0