Kvällsrån på Coop Nära

Jag har vart hemma hos Hanna och Johnny idag.. Men först var jag på stan med Kattis och fikade och hittade ett par byxor tack och lov. Skulle kolla om jag kunde få en tatueringstid med men så hade Steffe semester den här veckan så det blir att åka nästnästa istället. Hemma hos Hanna så bakades det, vi gick till affären, lyssnade på åskan, kollade på blixtarna, diskuterade hur blöt Johnny skulle vara när han kom från jobbet, gjorde mat, pratade bajs, kollade på kort, jag visade hur man la in låtar på min gamla mobil som Hanna köpt, Johnny och jag lekte Sunset Beach och fäktades (jag vann överlägset med ett skohorn för han hade inget. Eller andra gången hade han en prinsessboll) sen tittade vi på film och åt muffinsen vi bakade. Efter det åkte jag hem och det var då jag såg att tv 4 och polisen var vid affären som är mitt emot där Hanna och Johnny bor. Polisen höll på att spärra av så jag antog att någon rånat affären eftersom den inte stänger förrän sent. Får väl se vad det står i tidningen imorrn..


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0