Härj, härj...

Igår så jobbade jag på Grynet 9-14... Luktade sand och kände mej allmänt ofräsch när jag slutade. Skyndade mej upp till Weronica för att kolla på lilla söta valpen.. En liten tjockis som var supergullig... Men resten av hundgänget var galna som vanligt.. =P Sen härjade jag ner till Sapa för att få skor, till Kassaservice för att växla pengar, till biblioteket och lämnade böcker sen upp till Synsam för att möta Losan. Då kände jag mej jävligt ofräsch för det var så varmt och jag luktade sand och förskola rent allmänt.. Och jag var hungrig och hade lite andra saker som verkligen pressade på mitt humör.. Men vi åkte hem till mej så jag fick tvätta av mej och trycka i mej en macka sen åkte vi till stan. Jag köpte 3 linnen som det kommer bild på senare. I FÄRG om ni vill vara så vänliga att observera! Sen åkte vi hem, handlade på Viberga först förresten. Jag hade ingen lust att gå mer men var tvungen att ta mej till mamma och pappa så det gjorde jag sen satte jag mej i ren protest hemma och vägrade röra mej.

Idag har jag haft framläggning.. Orka skriva om den men man kan ju säga att hur denna kurs börja satte ribban på hur den skulle sluta helt klart.. Men det ska jag inte bry mej om förrän i höst. Efter det lämnade jag tillbaka böcker, hämtade bilen vid pappas jobb, hämtade nyckeln till brorsan, hämtade Cajsa på skolan och Jesper på förskolan. Sen gick vi hem till dom. Susanne kom strax efter. Körde radiostyrd bil (jag var väl inte så bra på det vilket Jesper påpekade haha) och sen spelade jag tennis med Cajsa och Jesper var med med jämna mellanrum. Åkte hem vid 5 och skulle köra mamma till centrum men det behövdes inte för pappa skulle handla. Så jag passade på att följa med och göra de jag med. Men jävla klant som jag är glömde jag köpa mat som jag kunde ta med mej imorrn till jobbet fall det är tänkt jag ska jobba eftermiddag. Har ju inte riktigt koll på det där än haha men imorrn ska jag ha det.. När jag kom hem diskade jag och kokade lite rabarbersoppa.. Veronica tyckte det var fusk att jag kunde det (det är inte så svårt =P) så jag lovade att om hon fixade rabarber så skulle jag koka till dom när jag kom upp =P Fy fan vad hygglo jag är hähä.. Nu kollade jag på Desperate Housewives.. Eller det är slut men nu är det Christine det kollar jag också på..

Ska bli spännande att se hur det blir imorrn.. Men jag skriver väl om det senare..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0