*gäääääsp*

Gud vad trött jag är.. Blir till att sova lite ikväll med tror jag.. Svimmar ju fan av snart. Inatt var jobbigt.. Framåt 2 gick det runt i huvudet på mej kan jag säga.. Men i övrigt gick det riktigt bra.. Utom sista bandet haha... Jag lyckades även med konststycket att, trots handskar och ett avstånd på 2 meter bränna mej på ett band.. Halva pekfingret och knogen på det och långfingret var helt röda.. Sköljde i kallt vatten sen efter ett tag försvann det men det är lite ömt fortfarande.. Nu äter jag frulle i alla fall.. Ringde Hanna förut men dom åt ju mat.. Så hon skulle ringa när dom var klara...

Tell me about it
Postat av: Veronica

Du ska skölja brännor med ljummet vatten, inte kallt direkt. Ny grej för ett par år sedan, som de tydligen kommit fram till! Kan inte vara skönt att hålla på att bränna sig så där. :S



Jo, ska ja få vänta sååå länge tills en ny layout va???! Vi har ju inte tid att sitta vid datorn då, då har vi ju bara finväer och då ska vi vara ute och leka med vovven :D ;P

2008-06-11 @ 22:41:26
Postat av: Veronica

MEN JAG HAR JU SEMESTER NÄR DU KOMMER! Smart ass ;P hahaha

2008-06-12 @ 17:55:22

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0