Ensam tjej

Igår kunde jag konstatera att det är inte helt fel att vara ensam tjej, eller tjej överhuvudtaget för den delen, där jag jobbar.. Alla är så hjälpsamma av sej så... Igår höll jag på att glömma fälla ner spåren när jag skulle köra ut banden ur ugnen och 3 stycken kom farande direkt... Det hade inte hänt något om jag tryckt på startknappen eftersom jag inte fällt ner kroken som drar vagnen heller.. Sen behövde jag inte göra något annat än mäta banden och köra in dom igen. Det är till att ha det bra alltså.. =P Dessutom så ska inte han jag går med ha semester förrän sent så det kan bli att vi är två stycken hela sommaren.. Det skulle ju vara guld värt för då behöver jag inte stressa upp mej så dant haha.. I alla fall så tror jag det bli bra där.. Folk verkar trevliga så att.. =)

Nu ska jag dega i soffan.. Sen blir det lite mat. Är trött, det tar på krafterna att jobba natt.. Men det är rätt skönt ändå.. =)

Tell me about it
Postat av: Veronica

Hur får jag svarta ramar runt mina små bilder? Och vill du göra nått med min bloggsida? Du verkar ju kunna det dära lite ju! =) Ja vet på ungefär hur jag vill ha den, inte nå kompliserad vad jag tror iaf. =) Skulle du vilja det? PÖSS

2008-06-10 @ 18:34:27

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0