Den gångna helgen

Jag har sysselsatt mej med att måla veranda hos mamma och pappa. Vi har också vart i stan för att köpa byxor men det minsann gick ju inte för tydligen är jag för fet för att komma i dom som säljs... Jävla pygméstorlekar.. Tror dom alla ser ut som en sticka eller? Men inte jag ser ni.. Och inte ens om jag svälte mej skulle jag se ut som en.. Har inte riktigt den kroppsbyggnaden om man säger... Tycker inte det är något fel på hur jag ser ut.. Förutom när jag ska köpa byxor då.. Men jag ska göra ett nytt försök imorrn.. I alla fall när vi åkte in till stan så såg vi en älgko med 2 små söta kalvar.. Och i stan kom Takidas turnébuss.. Blev lite till mej där.. Men det är 2 månader kvar innan jag får se dom.. Himla bajs! Nu blir det nog lite Heroes innan sängen.. Såg 7 avsnitt igår.. =P

Tell me about it
Postat av: jenny

Takida var väl påväg till hultsfred, min bror va där och såg dom, de hade varit mycket bra, bättre än på rix fm festivalen...kram

2008-06-16 @ 22:09:50
URL: http://jennasvensson.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0