Äntligen helg

Gud vad man har fått koncentrera sej hela dagen idag.. Dessutom med början klockan 6 på morgonen.. Nu är det i alla fall helg och jag ska inte göra ett bajs.. Går till mamma och pappa idag, bror med familj kommer och vi ska grilla.. MUMS! I alla fall idag så har jag kört runt med trucken. Har lasta av och på band, kört trailern, hämtat och lämnat valsar (fy fan dom skulle man vara svinförsiktig med annars åker dom av. Du kan räkna med att jag inte slappnade av under dom resorna..) Sen så har jag glödgat. Och jävlar i mej om jag ska lägga ner att klaga på att det är varmt. Man kollar hur varma banden är innan man kör in dom i ugnen och sen när dom kommer ut. Och när dom kommer ut då får man ta på sej en spacead silverfärgad rock som knäpps med kardborreband därbak, en hjälm med visir, arbetshandskar och gärna öronproppar för fan vad det gnisslar om vagnen.. Och det kan jag lova att jag tror nog att om man hamnar i helvetet och det brinner där då är det nog ungefär som när dom där banden kommer ut. Trots att man är klädd som en alien så känns värmen utav bara fan. Det bränner lix igenom kläderna.. Och bara för jag måste vrida på huvudet och kolla vad det blir för grader så bränner det på örat med. Tror det är mellan 500 och 600 grader i ugnen.. Så man får väl vara glad att man står utanför haha...

Nu måste jag dra för pappa kom. Men jag skriver imorrn och lägger in lite bilder då! Och kommer jag ihåg så ska jag väl skriva vad jag gjorde för smarta saker annars idag. Har ju inte bara vart frid och fröjd inte.. Inte för det vart det alls typ men ja som sagt kommer jag ihåg så märker ni vad jag menar..

Pöss!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0