En natt, sen Hammarstrand

Jahapp gott folk då har jag bara en natt kvar. Imorrn bitti bär det av till Hammarstrand. Ska bli trevligt.. Håller på att packa här och kan återigen konstatera att begreppet travel light inte finns tillgängligt i min vokabulär.. =P Men det är bara att mosa! Hoppas det blir en lugn natt så man kan sova lite grann.. Som typ förrförra natten då kunde man ju få krupp.. Jobbade mellan 22.10 och 22.30 ungefär sen gjorde jag inget förrän vid 4.30 till 5.00.. Sen tyckte jag klockan var runt 2.00 hur länge som helst tills jag upptäckte att hon faktiskt bara var runt 1.00 och då blev jag helt knäckt. Det var segt satan vill jag lova.. Igår var det lite mer men ändå inte så mycket. Så möjlighet att sova vill jag gärna ha inatt. Vet ju inte hur mycket jag lyckas med på tåget. Och sen ska vi tydligen knata runt i Sundsvall innan vi åker hem. Systemet bland annat sen skulle vi fika med Sara (tror jag det var) och gå till Din sko om jag inte minns helt fel. En bankomat ska jag väl ragga upp med om jag inte gör det innan jag åker..


Anyway det blir nog inte något nedplitat här förrän jag kommer hem. Då ska jag försöka ge en rapport om mina norrländska äventyr.. =)


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0