Bilder



Tindra och Elvis hjälper mej att packa.. Eller hindra mej jag vet inte riktigt =P Lilla Junii och sen avkylning av en skoter..




Traktorer, en Grålle som man kunde vinna om man köpte lotter och dragkamp. En massa karlar mot en gubbe på traktor =P Karlarna vann




Veronica och Junii, gräsklipparrace på en geggig bana och traktorer på en mindre geggig bana =P




Linda kör så att det ryker... =P




Lilla Junii tröttnade hehe och Veronica zoomar in någon.




Garvsyra....




Mera Garvsyra..



Mycket fin utsikt från Döda Fallet där Garvsyra har sina föreställningar, den snurrande läktaren och los kusinos vitaminos =P




Little räven och Junii som sov mest hela tiden om hon inte pissade eller drack vatten hahahah =P




Ammeråtravet. Hästen på andra bilden var görfin och den på sista var den jag satsade på. Den var med fin men dålig för den inte vann =P




Elefantberget när vi kom hem från travet, vad Johan och Mona ser när dom tittar ut genom fönstret. Nataniel har en del plats att tulta runt på sen =P




Lillen somnade på min fot i jakten på ett fik =P Och den snygga Hammarstrandsskylten.. Jaja det gick inte att få ett världsbästkort på den ok!?

Veronica ska mejla över lite kort från söndagen då mitt batteri i kameran hade dött... Dom kommer alltså senare =)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0