9 Januari

Igår skulle Elvis fyllt 73 år... Men icke sa nicke så blev ju tyvärr inte fallet.. =/

image47


Inatt drömde jag att jag var förlovad med Vincent Pontare. Kan ju inte påstå att det var en helt oangenäm upplevelse =D Och faktiskt så här i efterhand så känns det ju lite trist att det inte är så.. Det vi hade i min dröm var helt sjukt underbart!  =)


image48

Sen drömde jag också att jag skulle ha en fest hemma hos mamma och pappa och det var massa folk från ens "gamla" liv med.. Alltså sånna från högstadiet som var på tapeten då. Men så var det massa sjuka grejer så jag var hann knappt vara med ens för jag var tvungen att städa garaget med mamma och mormor för det var någon som hade bott där och vi var tvungna att fixa det först. Detta innebär ju förstås att det var inrett lite som en övernattnings stuga.. =) Men det skummaste är att jag har drömt den här drömmen exakt förr.. Vad betyder det lix?

Men nu ska jag göra mej i ordning och sen dra till skolan. Kanske får åka dubbeldäckare idag.. *barnsligt förtjust*

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0