8 Januari

Jag har ätit årets första semla! Igår på Kupolen i stan... Eftersom semlor är en av mina största laster (kan nästan liknas vid mitt beroende av O'boy. Enda skillnaden jag behöver ett dagligt intag av denna sockerfyllda dryck =P) kommer det inom kort att vankas flera! Man måste ju passa på när man inte får en enda semla på vinterhalvåret.. Om man inte vill ha en äcklig gjord på saffran.. Men det smakar äckligt och är absolut inte samma sak!! Shit nu blev jag sugen på det.. Man ska inte tänka på sånt för mycket då blir man hispig till dess man får en..
Annars funderar jag på att lägga mej och sova. Ska inte upp särskilt tidigt imorrn men i alla fall.. Fick lix helt plötsligt något att fundera över.. Jag är verkligen helt lost när det kommer till detta.. Fattar nada, det är som ett skämt. Eller väldigt många och udda sammanträffanden.. Well whatever jag får väl någon gång veta vad det är.. Eller så får jag det inte men jag lär mej nog leva med det oxå.
Nej men på tal om dagligt intag av O'boy så blir det nog ett glas till innan jag lägger mejl.. Det fjärde idag skulle jag tro... Anyway... Nighty night boys! (För er som inte vet så är det från Cry Baby.. Willem Dafoe är fångvaktare)


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0