31 Januari

Då har jag haft min första vfu-dag i Svärtinge.. Det var trevligt.. Verkar vara ett bra ställe.. Kommer vara helt ok att jobba där minsann.. Det jobbar en kille där som är dyngsöt.. Så hade han visst 2 stora tatueringar på armen så då blev jag såld =P Det gör ju inget att man har något att glutta på när man jobbar.. =D Men med tanke på att jag gick upp 04.50 imorse så är jag svintrött och ska därför sova en truddelutt nu.. Nattinatt!

Tell me about it
Postat av: hanna

va?! varför gick du upp så jävla tidigt?! du har blivit tokig!!

2008-01-31 @ 13:51:20
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: losan

svara när ja ringer då ditt mupphål!!

2008-02-01 @ 16:36:25

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0