3 Januari

Jaha då kanske jag ska upp till kuselinen i norrland i påsk.. Vore kul, har inte vart där på flera år.. Är så jävlarns dyrt att åka men nu ska mamma, pappa, mormor och morfar upp så jag hänger på! Blir härligt att trängas i en bil i 7 timmar.. *pust*


Anyway jag var hos Losan och Jimmy nyss.. Kollade Viva la Bam Unholy Union eller vad tusan den heter.. Alla avsnitt med planeringen och så klart själva bröllopet.. Very good!! Innan det var vi i stan och tittade på glasögon till Losan, handlade tröjor på New Yorker och åt på Världens Bar...


Och nu ska jag sova!


Tell me about it
Postat av: Tina

Haha, å fyfaan! Så kan de gå, nu går man alltså inte säker här hemma ens då!=P

2008-01-03 @ 20:44:15
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: Tina

Å så undrar jag vad de är man får skickat från din MSN typ JÄMT???

2008-01-04 @ 15:28:23
URL: http://tinawina.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0