28 Januari

Jag har funderat.. Skulle vilja sommarjobba på Irland. Bara jag kommer fram till hur jag ska skaffa mej ett jobb där. Får se om Jenny kommer med något bra tips sen =P Annars tror jag nog att jag skulle vilja jobba som au pair  där efter jag tagit examen. Fast det är för jävla långt dit.. Vi får se hur det blir, jag kan ju inte ta något som är hur länge som helst då blir det ju synd om lilla kissekatten.. =)

Tell me about it
Postat av: Lilla söta Veronica =)

Hej. Jag var ju så nära på att åka iväg till Irland som au pair. Inga problem att åka dit som det, sen är det ju lättare att hitta annat när du väl är där. Men en sak du måste ha i din ansökan till au pair är bilder på dig tillsammans med barn. Jag hade ju knappt nå sånna, inte trodde jag att det behövdes just. Men det vill de ha! Och bilder på dig och massa jävla shit. Men det är jättelätt och du får papper på posten direkt du skrivit mail till dem som har hand om det. Jag gick via ams.se. Lätt lätt. Då kommer jag och Björn och hälsar på dig! (Y)

Puss puss

2008-01-29 @ 10:27:55
Postat av: losan

klart du ska ta chansen att åka. katten får följa med haha

2008-01-29 @ 16:31:30

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0