28 Januari

Jag HATAR grannar. I hate them with the fire of a thousand suns!!!!!!!! Jag vill ha ett hus utan en jävel omkring mej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mellan halv 11 och halv 12 i natt höll fanskapet som bor ovanför mej på med något jävla skit. Det lät som han skrapade på något. Ibland lät det som han rullade en järnkula över golvet.. Så där har ni tips på vad man kan göra om man inte gillar grannarna under. Härja på det gemensamma tak/golv som finns i anknytning till sovrummet. Jag garanterar att det får dom att bli sinnessjuka. Och det utan att behöva ha mitt minimala tålamod och min aggressivitet. Han slutade när jag bankade i taket i alla fall. Nu börjar han borra också. Men nu är ju klockan en vettig tid i alla fall.. Men jag är redan arg på han så det kvittar vad han gör och när han gör det. Och skulle jag inte till skolan idag så skulle jag sovit nu och blivit lika förbannad som igår fast utan att ha samma rätt till det.

Men det är ju konstigt att man i vanliga fall inte hör något alls från folk utom kanske när dom är i trapphuset men så fort det är något så ska det vara i min ände av huset.

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0