27 Januari

Då var man hemma från partyt då... Och katten kan inte hålla käft så jag blir galen!!

Anyway så har jag haft skitkul.. Vi var hos Losan och Jimmy först. Hanna, Johnny och Emilie var med också. Vi lagade mat och snacka massa bajs som vanligt. Mycket trevligt... Sen gick vi till Nice. Jimmy stannade kvar hemma. En otippad besökare på dansgolvet var Bolibompadraken som tydligen lystrade till namnet Matte. Han och hans kompis tyckte Hanna och jag skulle följa med dom till Ettan men vi hade inte så mycket lust med det. Sen stängde dom av musiken för någon typ låg raklång på golvet. Vet inte varför, Losan sa att någon pratade om att han brutit näsan eller något men det står väl om det i tidningen på måndag kanske.. I alla fall så dansade vi som fan före och efter musikavbrottet!!! Så nu har jag lite ont i fötterna.. Det är väl tänkt att jag ska gå och sova med men jag ska vänta lite till.. Känns som jag kommer må illa imorrn när jag vaknar om jag lägger mej nu.

Dessutom ska jag muttra lite för mej själv mot alla som ska krypa ner i sängen och mysa med någon.. Jag gnossade lite med skruttbullen nyss men man får så mycket hår i näsan =P Får väl drömma om någon trevlig istället..

Nattinatt!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0