22 Januari

Tydligen en sån period nu. Saker är gråa och trista. Det händer inget. Jag har inte det jag vill ha. Det jag behöver. Känner mej ensam. Finns inget någon kan göra åt det. Går inte att prata bort. Det går över av sej själv när tiden infinner sej.

-These things comes and goes-




Guess it's time again to introduce my best friend
He doesn't have a name and I don't think you know him
Suddenly now he's sitting on my shoulder
What did you really have to come for?
I knew that you would come my way but tell me what you came for?


~Currently broken~


Får i alla fall åka bussen med min Pingl imorrn. <3
Och kanske hitta det jag vill ha på mej på lördag som inte får kosta massa pengar.

Tell me about it
Postat av: losan

det där har jag aldrig känt eller vart med om haha. eller så ljuger ja som fan just nu när ja skrev det hehe

2008-01-22 @ 20:56:17
Postat av: hanna

om det är till någon tröst så hade jag en likadan vecka nu. man är ensam och övergiven... men sen fick jag böla ut en timme hos johnny som var hemma från jobbet. då blev det bättre. så på lördag när vi ses (jippi!) får du låna hans axel om du vill... min med förresten! :) puss och kram tiger

2008-01-23 @ 09:41:20
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0