22 Januari

Jag tappade min klocka i badrummet igår.. Spräckte glaset.. Så nu har jag varit på Lagers och kollat priser.. För att byta glas kostar det 275 kr och tar en vecka. Att byta batteri och armband på min gamla klocka kostar 60 + 225 kr och den kunde jag hämta idag. Fast ändå inte för jag får inte pengar förrän imorgon. Så då blev det så så fixar jag glaset nästa månad kanske.

Pratade med mormor i telefonen nyss. Kollade läget lite för hon ramlade för ett par dagar sedan när hon skulle se till att det hon hade på balkongen inte blåste iväg. Stukade foten och grejs. Inte bra inte bra men det skulle visst vara bättre nu. Mindre svullnad men fortfarande blått.

Nu ska jag läsa vidare i Kirre. Jag undrar hur man kan behandla sitt barn så jävla illa, misshandla det, låta äckliga gubbjävlar utnyttja det sexuellt, strunta i att ge han mat och stänga in han i en mörk garderob??? Stackaren gick och hoppade från en balkong 5 år gammal.. En del människor borde verkligen inte få skaffa barn.. Och så finns det dom som skulle vara jättebra föräldrar men för att få ett barn måste dom gå igenom en sjujävla massa procedurer som tar flera år innan dom kan få ett. Kan någon fatta att det är fel någonstans!?

Tell me about it
Postat av: hanna

inte kul att din mormor ramlat! men tur att hon inte bröt sig i alla fall...

kirre! den har jag med läst. sviiin bra! tycker att den är bättre än "pojken som inte fanns". fast kirre är väl ett ihop plock av olika barns liv?

2008-01-23 @ 09:37:51
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0