22 januari

Just one of those nights....

Hade ett tillfälle av dom kanske inte så helt underbara gånger då ens liv liksom slänger sej över en i går när jag skulle sova. And not the good parts... Utan alla mörka hörn som ligger och trycker på allt som inte är bra.. Allt som är skit och som man inte orkar med att tänka på allt för ofta. Men igår var det inget att göra åt saken. Dags att rensa ur systemet antar jag, har inte gjort det på ett tag. Inte för att det egentligen gör någon nytta. Känner mej inte direkt uppåt nu. Men whatever. Jag hade ju i alla fall Lambert. I hela mitt liv så är han det stöd jag behöver när ingen annan ger mej. Det kanske låter töntigt för en del men vem bryr sej.. Inte jag i alla fall..

Jag har en Life History dag att "se fram emot"...

Later!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0