20 Januari

Här är reglerna;

1. Länka till den som utmanat dig.

2. Berätta 7 sanningar om dig själv.

3. Berätta 7 lögner om dig själv

4. Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.

5. Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.


1. Veronica utmandade mig, finns i listan vid namn Veronica




7 Sanningar om mig själv
1. Jag hatar grodor
2. Jag är lätt sockerberoende
3. Jag får abstinens om jag inte dricker O'boy
4. Jag har fått en onaturlig lust att köpa kläder för jämnan
5. Jag har världens sämsta tålamod och årets kortaste stubin
6 Jag vill gifta mej, skaffa, barn, köpa hus, köpa bil, skaffa hund etc.
7. Jag vill ha en karl mohahahaha

7 lögner om mig själv
1. Jag städar så ofta som jag kan
2. Att jag inte är pedantisk med vissa saker
3. Att jag är skitbra på att spara pengar
4. Morgonpigg
5. Jag sjunger som en gud
6. Jag äter mat varje dag
7. Jag stör mej aldrig på andra människor


Jag utmanar dessa fyra; Losan, Veronica (eftersom hon redan skrivit hehe), äsch vad fan gör det den som vill.. =D


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0