13 Januari still

Jag kommer följande rader låta sinnessjuk men jag ska försöka låta vettig när jag är klar.. =P

Jag har för tillfället ett förhållande med Angel.. Jag har träffat han varje dag i en vecka nu.. Han är snygg, snäll, omtänksam, gillar att hjälpa folk och är helt underbar.. Det enda negativa är väl att jag måste se han ha ett förhållande med en annan och att det är svårt att röra han genom tv:n.. Men faktum kvarstår att han den senaste tiden varit det närmsta en jävligt perfekt man jag kommit...

Haha jei jag har nog blivit lite desperat men whatever.. Han är snygg.. Nu tror jag dock att han inte kommer vara med så länge till i serien... Förutom lite uppdyk men sen kommer ju Spike igen så då får jag glutta på han.. Mitt i allt det här så pluggar jag till tentan.. Och försöker hålla mej normal mohahaha =D


Later!


Tell me about it
Postat av: Losan

För fan jossan skaffa dej en riktig karl o dröm om hahaha.

2008-01-14 @ 18:01:44

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0