10 Januari

Ok idag är det min mammas födelsedag.. Men för tillfället har jag annat i tankarna..


Klockan är 03.20 och jag är uppe av vilket skäl då? Jo i julklapp fick min syster flera säsonger av Buffy the vampire slayer.. Jag vet inte världens bästa serie men vad fan finns det tillgängligt så varför inte kolla? Sedan tidigare är jag mycket medveten om att en föbannat snygg karl är med i serien så det kan ju inte skada att spana lite. Så jag började.. Och nu sitter jag här mitt i jävla natten och är helt uppskruvad för människan är så förbannat hunkigt snygg... Jag skyller min överentusiasm på bristen av en vettig karl i den verkliga världen jag lever i... Ok kanske inte helt sant jag har väl en tendens att få rycket när jag ser en vrålsnygg kille på film/tv/serie whatever... Anyway jag ska sova nu... Men ni kan ju få lite trevliga bilder att titta på medan jag förhoppningsvis drömmer något nice som jag inte behöver vakna upp från... *hrrm*


         

Jag kan inte förneka att jag förmodligen är oerhört stjärnögd för stunden... *mmmumma*


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0