10 Januari fortfarande

Oki då var man vaken på rätt sida dygnet då... Mamms ringde förut och sa att barnen skulle komma tidigare till dom för det är problem med avloppet i deras källare hemma så brorsan skulle fippla med det och Susanne började jobba 2 så barnen landar strax innan.. I och med detta menar jag alltså att jag skulle komma tidigare till mamma så hon kunde göra allt hon ska göra innan resten kommer utan att behöva kolla ungarna hela tiden.

Annars så drömde jag lite inatt.. Inget av det jag hade hoppats på när jag skrev sist men det dög =P Först drömde jag att jag var med gänget i Vänner... Och det var ingen serie utan folk som kände varandra normalt. Sen drömde jag att jag skulle fly från galna skottar, kelter, med andra ord. Fast om jag inte är helt ute och cyklar så var nog kelterna irländare på riktigt men inte i min dröm i alla fall =P Sist men inte minst drömde jag om en annan liten varelse vars namn jag inte ska nämna här. Inte för jag tror personen i fråga läser men skulle så vara fallet så lär kraken fly till Mexico och skaffa hemlig identitet fortare än man hinner blinka... Haha det är inte lätt för en del alltså.. =D

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0