1 Januari

Jaha då var det 2008 då... Blir intressant att se vad som händer.. Just nu känns det mest som vanligt. 1 januari allt börjar om och det är världens uppförsbacke tills man kommit i fas med tiden... Träligt med att jag inte har ett skit att se fram emot... Vad jag vet är det inte ett jota inplanerat värt att vänta på... Snöar gör det också.. Vilket ännu mer jävla skit! Och min hals som var bättre blev sämre igår.. Typiskt...

Igår i alla fall åkte jag skridskor för första gången på 100 år. Gick mycket bättre än jag trodde och jag ramlade inte en enda gång.. =P Försökte åka bakåt men det var ju stört omöjligt... Och åka lite svängigt eller vad man ska kalla det det gick inte heller.. Men vi ska åka fler gånger kom vi fram till så då ska jag öva på det.. =D
Sen åkte vi till Losans päron och partajade. Spelade spel och så sen kom det lite mer folk senare...

Nu ska jag väl tvätta mej kanske... Sov visst till 2 så jag har nyss ätit frulle.. =) Ska kolla Ivanhoe kl. 15.20 haha... Var längesen jag såg den filmen... Svinbra är den! *not* Men det är i alla fall komiskt att titta på den.. Och mer orkar man väl inte idag. Blir säkert Vänner efter det skulle jag tro. Idag är det soffpotatis dag!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0