9 Februari

Igår åkte mina päron.. Lyx för dom alltså.. Mamma messade från Arlanda och sa att dom hade flirtat med Per Gessle haha...

På Lillbröten var det målning som gällde igen.. Börjar bli klart nu.. Ska designa lådorna bara.. Tror det var klart sen. Kommer inte ihåg om Helena blev klar med plattorna på spisen. Tar väl med min svarta färg för säkerhets skull.. Och om jag kommer ihåg haha.. Eva och Pernilla fixade köksfläkten oxå. Det kommer bli läckert.. Nu är även personalfesten planerad till den 29 februari.. Hugos blir det, bowling och plankstek! =P

Slutade 4.... Då hämtade Jimmy mej. Han och Losan skulle till Ikea och jag följde med. Losan och Emma hämtades upp vid NT och sen bar det av. Jag köpte en jättefin lampa till sovrumsfönstret och en spalje till min sissus (hur det nu stavas). Lägger in en bild på lampan. Men den är mattsvart där det är klarglas på den här bilden =) Losan och Jimmy köpte en bokhylla och en massa sånna förvaringspärmgrejer eller vad det heter.. Sen skulle vi åka hem. Det var väl då det roliga började haha... Jimmys bil är inte av det största slaget men en lagom BMW när man åker vanligt.. =P Vi vart tvungna att fälla hela baksätet och köra fram framsätet så långt det gick. Kommer inte ihåg om förarsätet åkte ända fram med. Sen upp med ryggstöden oxå. Då fanns det 2 platser kvar. Jag som inte är så lång fick sitta i framsätet. Det var inte så bekvämt, knäna slog i instrumentbrädan och huvudet i solskyddet. Sen hade jag Losans ryggsäck i knät. Jimmy satt inte så jättebekvämt heller.. Skönast men kanske inte säkrast hade Losan det. Hon fick ligga på ena kartongen hylla med fötterna instuckna i bagaget =P Sen arrangerades hennes jacka lite snyggt så att om vi blev stoppade skulle det se ut som en klädhög där.. Jag var beredd att slänga över min jacka med hahaha.. Det var en syn vill jag lova. Jimmy tog kort som han skulle skicka till mej hoppas jag.. Gud vad det såg kul ut men ett par smalben och fötter som stack ut när man öppnade bagageluckan =D I alla fall vi packade och kånkade upp allt sen drog jag och Losan och köpte mat på Perfect och handlade chips och godis, svängde hem till mej så jag kunde ställa upp lampan och hem till mamms och papps och matade kissen. Sen åkte vi hem och åt och sedan börja byggandet. Vi har riktigt bra teamwork vi tre alltså. Sen upp med hyllan. Losan och JImmy stallde in saker i vardagsrummet med ett; "Det här vill vi ha i hyllan", så fick jag plocka upp det. Tyckte jag lyckades riktigt bra med det! =) Men vi får väl se om dom ändrat om allt när jag kommer dit ikväll igen haha..

image71

Idag blir det att åka till Ikea igen. Dom ska köpa korgar till hyllan och en till byrå. Den här gången blir det i alla fall inte som igår =P Vi ska träffa Emma klockan 2. Sen när vi shoppat klart ska vi hem till henne och Jim på kalas. Emsy fyller 24 år imorrn! Mmmm massa gott kaffebröd =D Och jag kanske skulle slå in hennes present vi köpt ja.. Smart Josefin lix!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0