7 Februari

Jaha då sitter jag och letar kanaler då.. Förut hade jag inte tvåan och nu så har jag den men då finns inte ettan.. Och jag som började kolla på The Tudors igår vad fan.. Så jag gör en ny sökning så får vi se.. Japp nu kom den.. Vissa kanaler är bajs men dom viktiga funkar.. Jag kan ju inte förvänta mej mer med tanke på vad jag har =P Eller så gjorde dom inte det.. Femman keffar och den måste jag verkligen ha!

För övrigt idag så har Helena och jag målat vidare.. Det gick bra förutom att jag är årets klant och fick färg på tröjan... Men det är borta nu.. =D Vi grillade hamburgare ute till mellanmål med. Det var mysigt.. Och mycket gott!

Sen verkar det bli full fart i Norrland.. En fest, Björnkojan, skoter och fyrhjulingsåkning på g.. =P Hoppas det blir allt för det skulle vara kul.. Om vi hinner med det haha =P

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0