29 Februari

Jaha idag får visst kvinnor fria till männen.. Varför dom nu inte skulle få det annars det fattar jag inte.. Men jag har i vart fall ingen att fria till så jag skiter i det haha

Var på en föreläsning idag om barn som blir misshandlade och utsatta för övergrepp.. Fy fan man kan ju må illa för mindre.. En gubbe på 60 något som hade sex med en 4-åring och sa att det var hon som ville för hon kom och satte sej i knät. En pappa som förgrep sej på sina 4 barn och fick 6 år tror jag men kom ut efter två tredjedels tid. En pappas om skyllde sin misshandel på sonen på att han förlorat 25000 i aktier och att linserna gjorde hans ögon torra. En morfar som första gången han hade sina barnbarn i sexårsåldern hemma skulle visa dom hur barn blir till. Hans försvar var; det gjorde ju inte ont och dom tyckte det va spännande. Och den äckliga pedofilen i Örebro som förgrep sej på 13 barn. Filmade dom i samband med att han bytte blöja. Hur han kunde lyckas med det utan att den andra personalen märkte något det förstår jag inte. Han skaffade sej även en kvinna med 2 barn så han kunde förgripa sej på sonen. Lärde mej även att en "äkta" pedofil aldrig haft sex med en vuxen. Spännande att det finns flera kategorier av samma sorts svin.. Det var i alla fall en oerhört bra föreläsning som gärna kunde fått hålla på längre!

Ikväll blir det i alla fall bowling och käk på Hugos med Lillbrötsfolket.. Ska bli mycket trevligt!

Upptäckte att Takida spelar i Linköping i april.. Ingen som vill gå dit?? =D

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0