28 Februari

Den här dagen vart inte som tänkt.. Syrran ringde och undra om jag ville haka på till stan.. Visst så dit drog vi... Spenderade först 1h och 30 min på Medicinskt Centrum.. Tog typ 40 min innan läkaren kom.. Och under tiden satt det en jävla jobbig tant och snackade hela tiden.. Satt typ och kollade i sin tidning och kom med små "jaha", "ojdå" och suckar plus att hon satt och skrattade för sej själv och kollade om vi reagerade. Och gjorde vi inte det så såg hon till att läsa det hon läst högt ändå så vi fick höra.. Som tur var så fick hon gå in före syrran så jag slapp sitta där själv med henne.. Jag hade blivit galen.
Sen gled vi in på New Yorker.. Och vi vet ju vad som händer när Josefin är i den affären.. Idag var inget undantag.. Sen köpte vi present till Susanne och begav oss hemåt..


Den 11 oktober blir det Ladies Night i Cloetta Center.. Martin Stenmarck och Peter Stormare är klar än så länge.. Får se vem den tredje filuren blir.. Men nu har man ju i alla fall något att se fram emot =)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0