24 Februari

Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen. Björn Gustafsson är så jävla bra!! Det märks ju på dom här texterna.. Har inte precis hela låten om Carina Berg men det roligaste är med i alla fall.. 


                                              image79

Vad är kärlek?

När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
När du fnissar som en liten flicka
När man känner nå't man can't deny
When the eagles fly over a mountain high
När all oro är som bortblåst och försvunnen
När Simba återvänder i Lejonkungen
När man bara drar en replik för att slippa krångla
Min pappa är rik, vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut
Då ser man galen ut
Det har egentligen inte hit att göra
Det är bara en grej man kan göra
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång
Och vi satt på en parkbänk, jag var kär, hon drack rom
När Elin sa att jag var det vackraste som finns
Såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans
Våga styra som en kapten
Våga falla som ett löv
Våga chansa och se hur det går
Vad är fegt, vad är mod, what is love
Baby don't hurt me, don't hurt me no more
Från en kväll som doftar lite Y.M.C.A
Tack Göteborg ni är kärlek för mig!


Du är en blick och den är mörk och den är varm
Jag vill dansa med din midja i min arm
Du är doften av viol
Du är restskatten från fjol
Du är en helt fantastisk tjej
Du är Beatles och Leila K
Du är glad och elegant
Du är laktosintolerant
Du är strösslet på en glass
Du är det roliga i hasch
Jag kan diska, laga mat, va i tid och aldrig sen
Och jag tycker det är jättekul att lyssna på problem
Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg
Denna sången är till dig Carina Berg
Carina jag tror vi skulle passa bra ihop
Häng med mig hem till Götet och gör slut med Kristian Luuk
Carina du är änden på min fantasi
Du är brödet man vill lägga korven i
Du är hej och skepp o'hoj
Du är sodastreamad O'boy
Du är allt en man kan få
Du är bättre än Die Hard 2
Du är Jane och jag är Tarzan
Gör slut med han från Hassan
Du är vacker och unik
Min pappa är rik
Jag har 3 meter i tak och lakan utav sammet
Du kan ta mitt nummer av Kristian efter programmet
Carina Berg mitt hjärta slår så hårt för dig
Så gör slut med Krisitian Luuk
Bli ihop med mig

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0