23 Februari

Fan vad jag hatar telefonförsäljare då! Det ringde nyss en brud från ett ställe som jag vid ett svagt ögonblick tackade ja till att få en rakhyvel ifrån. Den var typ helt obekväm att raka sej med och den kändes typ som den skrapade bort håret från benen... Så frågade hon vad jag tyckte om den då så sa jag att den kändes vass på ett obekvämt sätt (jag tycker inte att en rakhyvel ska kännas vass så man tror man ska skära upp hela sej när man använder den). Hon bara ja men det är ju typ alla rakhyvlar och lät som hon förklarade något för mej som jag inte redan visste.. Jävla brudjävel!!! Kan folk lix ge fan i att ringa om dom inte vill något vettigt eller!?!?!?

Tell me about it
Postat av: Jenny

Skaffa NIX! jag har det jättelugnt och skönt utan en massa telefonförsäljare...:)

2008-02-23 @ 17:46:07
URL: http://jennasvensson.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0