23 Februari

Idag kommer mamma och pappa hem... Skönt det! Så behöver man inte springa dit hela dagarna.. Men jag ska dit imorrn i alla fall och hälsa på dom.. =D

Alltså vad är det med mej och drömmar egentligen?? För några dagar sen var det stugan igen, samma grej vi va där, vi skulle inte ha den kvar, dax att packa och flytta ut... I natt var det en annan sak som jag drömmer om ofta.. En kille jag var kär i när jag gick i skolan.. Det är typ 15 år sen och jag har inte ens sett människan på flera år... Men drömmen är typ samma.. Han är där, det är nutid och vi är alltid på väg att bli tillsammans... Jag fattar ingenting.. Om någon kan något om drömtydning så snälla tyd dom åt mej... Det vore väl en sak om jag tänkte på det här hela tiden.. För då brukar jag drömma om det.. Men jag har inte ägnat detta en tanke... Speciellt inte den sistnämnda...

Jaja nu ska jag ta tag i sakerna här... Köpa kyckling och sen förbereda lite till maten jag ska laga ikväll.. Klockan 5 kommer dom!

Tell me about it
Postat av: Losan

Ja meanr killen är ju inte ens snygg va fan haha. klart du inte tänker på han hehe.

2008-02-24 @ 08:57:25

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0