22 Februari

Nu har jag haft lite kvalitetstid med bebis.. Klippte klor, busade/dansade och borstade... Det är ett under vad 2 godisbitar framför nosen gör för samarbetsviljan hos en katt.. =P Och när vi busaden var det väl mest jag som dansade hehe... Vi fick ihop en ordentlig hög me katthår vill jag lova.. Och det va såååå skönt att bli borstad så..

image75image76



Sen kan ni få se den snygga hemvägen från Ikea som jag skrev om för ett tag sen.. Damen som hade det skönast men inte så säkert.. =P

 

Tell me about it
Postat av: michelle

haha det där ser farligt ut...

Man måste ju ta vara på livet o leka så mkt som möjligt :d Man har ju bara ett liv o man vill ju inte blicka bakåt o ångra ngt :D

2008-02-23 @ 09:48:14

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0