22 Februari

Idag har väl inte varit den mest produktiva dagen haha.. Kattis och jag satt på föreläsningen i 45 minuter med en föreläsare som såg übertorr och ultranördig ut... Ni skulle sett dom där glasögonen och det där håret alltså.. Dessutom sa hon inget som var särskilt intressant så typ alla (för det var nästan alla) som inte ens bemöda sej med att komma dit gjorde nog rätt.. Kattis och jag drog hem till henne och kollade på TV sen följde jag med henne till Synsam för hon ska skaffa brills.. =P Fick även åka dubbeldäckaren hem.. Det gjorde jag med barnslig förtjusning så klart där upp och längst fram =D

När jag kom hem var jag tvungen att leta reda på mitt bankkort som var helt borta när jag öppnade plånboken.. Hittade det inte på de ställen som det kunde vart på enligt mej men sen började jag kolla byxorna i garderoben och där låg det.. Så klart ramlade det ut så jag fick utrymma golvet för att hitta det men det lyckades till slut. Pratade med Losan i telefonen ett tag med.. Stackarn som inte fick igång allt så hon kunde kolla på film.. Inte lätt med nya apparater.. ;D


Nu ska jag kolla på film i alla fall tror jag.. Och imorrn blir det till att laga mat och greja när bror med fru dyker upp. Trevligt trevligt =)


Tell me about it
Postat av: losan

de väldigt synd om mig!!!

2008-02-22 @ 21:03:48
Postat av: Jenny

Hej! Synd att ni gick, den andra föreläsningen var bra, men vi va inte många på den... Såg att han hade skickat sina anteckningar till oss på mailen också, så man kan ta del av dem där... /jenny

2008-02-22 @ 21:36:43
URL: http://jennasvensson.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0