18 Februari

Idag har jag beslutat att jag ska sluta vilja ha det jag inte kan få och skaffa mej det jag vill ha som jag kan skaffa. Jag ska även sluta sukta efter det jag vill ha som jag inte kan få just nu av olika anledningar... Det ska deppas mindre (så gott det går haha) och jag ska sysselsätta mej med saker. Tänkte köpa en bok om hur man ritar djur, ett skissblock och bra pennor så jag kan ta tag i mitt ritande. Är lite inne på att måla om vardagsrummet med. Sen är det lite annat som händer framöver som jag kan ser fram emot. Hugos med Lillbröten, Vincent i Linköping, tjejkväll hos Losan och en tripp till Norrland..  Tänkte vara duktig med och gå upp 9 på vardagar om jag inte måste upp tidigare och 10 på helgen så jag får ut mer av dagen.

Kort och gott ska jag ta dagarna som dom kommer, leva livet som är nu och inte fundera så mycket på det som kommer senare.

Japp det var vad jag filosoferat fram..

Tell me about it
Postat av: Anonym

Du har filosoferat bra=P

2008-02-18 @ 21:07:24

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0