16 Februari

Hahahahahahaha seriöst jag tror jag dör.. Björn är ju dödskul!!! Gudars!

Jaha då var Sanna vidare direkt till final.. Den första på plats!

Och så var Ola vidare till andra chansen... Det går som smort detta! 

Carola och Andreas gick med till andra chansen.. Hade tänkt dom skulle direkt till final men det får väl gå ändå... 

Jag vill inte ha någon jävla kebabpizzalåt till final.. Och det blev det inte heller! Tjofadderittan kul att det blir som jag vill nästan precis på pricken =D

Nu är det slut för idag! 

Tell me about it
Postat av: Karin A

Sex stycken inlägg på samma dag... måste vara record ...sen jag började läsa din blogg. Kram

2008-02-17 @ 08:55:13

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0