16 Februari

Då har man vart hos syrran då.. Spelade lite Gituar Hero.. (Hjälp hjärnsläpp jag har totalt tappat hur det stavas men jag chansar på det där haha) Det gick väl sådär.. Blev inte så många gånger för syster var trött.. Fredrik och jag får väl spela det där när hon inte är hemma eller något =P Vi kollade på TV med. Och så cyklade jag en mil på hennes motionscykel. Inte så fort så klart eftersom jag inte är helt frisk. Lånade hem hennes stepmaskin med... Så kan jag motionera lite här hemma med. Men vi såg ett program på tv400 som hette ocensurerat eller något. Gud vad vi skratta åt det.. Tårarna bara sprutade.. Engelsmän är helt klart en klass för sej vill jag lova.. Jösses..

Men nu ska jag sova.. Lääänge!!

Laterr

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0