13 Februari

Vilken jävla klant man kan va! Missade bussen.. Så nu får jag ta den som går 12... En väntetid på 1h och 20 minuter...

Vilken tacksamhet... Här följer man med till Ikea och hjälper till att bygga ihop möbler och jag vet inte allt. Och nu beskylls man för att smitta ner folk med förkylning.. Vilket sätt alltzå!!! Men hon fick näsan och jag halsen.. Så det blev ett bra byte i alla fall.. =P Jag skulle ju kunna vara utan hostan så klart men den är inte så farlig som den skulle kunna vara ändå...


Tell me about it
Postat av: Pingl

Ja va fan nån måste man skylla på!
Men de va snällt att du hjälpte till med allt de andra hehe

2008-02-13 @ 11:24:23

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0